A SÍ SON EU:GÚSTAME/ NON ME GUSTA

Gústame:

             O xeado de piruleta, o biscoito de chocolate, a lasaña, os cans e os gatos, a cor rosa e o lila, o arco da vella, os días de choiva, o verán, pasar tempocoa miña familia e amigos, ir ao rally co meu avó, ir ao cine, os coches, pintar, viaxar, ver series pola noite, as películas de Marvel, a neve, escoitar música, a fotografía, os venres, os ollos azuis…

Non me gusta:

       Madrugar, o silencio, os días de vento, o tomate, a cebola, que falen durante unha película, o principio do verán, a area da praia, os pantalón de cores, as chaquetas longas, as películas de medo, as series de médicos, facer a cama, os días nubrados, correr, o Kas de mazá, que me corten o pelo, durmir con calcetíns, ter que esperar por  alguén, deitarme cedo, chegar tarde, os luns, o inverno, a cor mostaza, as arañas, as Mates…







Comentarios

Publicacións populares deste blog